اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی:

نزدیک 17 هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر آذربایجان‌غربی بهره بردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی این جمعیت، تاکنون، ۱۶ هزار و ۹۵۱ نفر به پایگاه‌های نوروزی ایمنی و سلامت آذربایجان‌غربی مراجعه کرده‌اند.

نزدیک 17 هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر آذربایجان‌غربی بهره بردند

سعید رهبر سوره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه تا روز گذشته، ۱۶ هزار و ۹۵۱ نفر مسافر به پست‌های نوروزی ایمنی و سلامت این استان مراجعه کرده و از خدمات هلال‌احمر بهره برده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر میثاق‌نامه بهبود رفتارهای ترافیکی را امضا کرده و به کمپین بهرفت پیوسته‌اند.

وی افزود: تاکنون ۷۶۷ نفر به خیمه‌های نماز، یک هزار و ۸۴ نفر به ایستگاه سلامت، یک هزار و ۲۱۴ نفر به خیمه دوست‌دار کودک و ۵۸ نفر به بخش سحاب مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت حلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ هزار و ۹۲ اقلام در بین مسافران نوروزی توزیع شده است، بیان کرد: علاوه بر آن ۶ هزار و ۸۱۳ نقشه، چهار هزار و ۴۳۲ بروشور و سه هزار و ۸۲۹ محصول آموزشی و انگیزشی در بین مسافران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام نوروز، 32 پایگاه ثابت امداد و نجات و 33 پست راهنمای مسافران آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است، عنوان کرد: حدود سه هزار و 600 نفر روز نیروی امدادگر متخصص، نجاتگر، پزشک داوطلب و عوامل امدادی در طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در پایگاه‌های هلال احمر آماده باش هستند.

رهبر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یکی از عوامل دخیل در تصادفات عامل انسانی بوده، در این ایام وظیفه همگان است که در راستای اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی گام بردارند تا توانسته باشیم امنیت را برای همه مسافرین برقرار کرده و مسافرین و هموطنان بتوانند نوروزی سرشار از آرامش و آسایش را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: بهبود رفتارهای ترافیکی فقط مخصوص به عید نبوده، بلکه باید در کل ایام سال مورد توجه همگان به خصوص رانندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول